lördag 8 april 2017

Förstärkning i husbilen

När vi väl fått hjälp att parkera igår, var det dags att städa och "möblera om" inför dagens ankomster, bestående av bror och svägerska.

Klockan hann bli 22:00 innan vi satte på en dålig film och vid midnatt släckte vi för natten. Skönt att få sova, en stund i alla fall eftersom natten före till stor del bestod av tårar.....

Vid fem vaknade jag, Marie med huvudet fullt av oro. Skulle vi klara att köra ut från den tighta parkeringen, skulle jag vågs köra vidare och .... när oron och de "mörka" tankarna väl var i gång funderade jag på färjan hem, hur skulle jag klara den och...

Vid sju gav jag upp och tog en promenad med Cooper - den tidiga morgonen gav lite "ljus-svaga" bilder ..,,


Vägen upp till ställplatsen.


Vårt nuvarande hem och en bild på alla andra bilar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om oss

Mitt foto
Enånger, Hälsingland, Sweden
Hemtrevligt Bed and Breakfast. Kan nås på 0650-550125 eller på enangerbb@hotmail.se