lördag 28 maj 2016

Mors dag

Idag är det Mors dag!
Och jag (Marie) skulle önska att mamma, och givetvis även pappa, fanns närmare, rent geografiskt.
Mamma och pappa har alltid ställt upp för mig, i stort som smått, och det är svårt att förstå och inse att tiden gör att det är svårt för den att komma och hälsa på, och hjälpa till, som de alltid har gjort ....

Jag saknar stunderna vi satt och sydde tillsammans även om jag förstår att svårigheter med syn och värk i kroppen gör det svårt!


Men vi finns alltid nära varandra, trots att geografin är mot oss och det är så skönt att veta att ni inte är längre bort än ett samtal .....

Vi hoppas att du, mamma, får en fin mors dag, trots att vi inte fick iväg morsdagskortet i tid, med posten.

Grattis på morsdag önskar vi alla tre, Marie, Ingemar och Coper.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om oss

Mitt foto
Enånger, Hälsingland, Sweden
Hemtrevligt Bed and Breakfast. Kan nås på 0650-550125 eller på enangerbb@hotmail.se