lördag 5 januari 2013

Hela året är som en adventskalender....

Minns ni hur det var när man fick sin första adventskalender i december? Hur spännande det var att få öppna en lucka varje dag och få en överraskning? Jag måste medge att min barndom var före "kinderäggens" tid... :)

Vi har så varje dag.... Nästan.... Vi har en gästbok. Nästan alla skriver i den, det ena vänligare inlägget än det andra, och det är lika spännande att tassa in, när nattens gäster har åkt, för att se om det finns något skrivet. Det går bara inte att gå förbi gästboken..... Våra utländska gäster har skrivit mer sällan än våra svenska gäster - kanske beror det på språket.... men nu har vi fått ett inlägg som jag inte kan läsa... för det är på franska.... Jag känner igen våra namn "Ingemar och Marie" men det är också allt :) Mer spännande än en vanlig lucköppning med andra ord

Nu har vi äntligen fått upp vår skylt igen - och denna gång med belysning... Nu är det ännu lättare att hitta hit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om oss

Mitt foto
Enånger, Hälsingland, Sweden
Hemtrevligt Bed and Breakfast. Kan nås på 0650-550125 eller på enangerbb@hotmail.se