Vi hoppas att våra gäster känner av i alla fall en del av hur mycket vi tänker,planerar och försöker göra allt så bra som möjligt för de som bor hos oss. Vi försöker ständigt att utveckla oss och vårt Bed and breakfast
Det finns så mycket vi vill och kan göra - just nu är det bara tiden som om möjligt begränsar oss :)
Under en lång tid har vi själva retat oss på i hur många sammanhang vi som kund eller gäst känner oss mindre bra behandlade, alltifrån att hamna i en kilometerlång telefonkö till att expediten inte ser en osv....
Vi vill gärna tro att vi är ensamma om den känslan och att det kanske t o m är inbillning.....
Men, idag hittade Marie en artikel i en tidning på tåget.... En skrämmande läsning;
Kundtillfredsställelse är den dominerande värderingen på arbetsplatser i Usa, England, Finland och Frankrike. I Sverige hamnar den på 55:e plats!
Vi vill bara att alla ska veta att i Enångers Bed and Breakfasts bolag, Nytta och Nöje i Hälsingland AB är kundtillfredsställelsen den absolut största och viktigaste värderingen. Utan nöjda gäster - har vi ingen anledning att ha ett Bed and Breakfast. Våra gäster är guld värda och förtjänar att bli behandlade som kungar!!!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar